
REALIZARE DE DOCUMENTE PROFESIONALE DE PREZENTARE ÎN POWER POINT
Descarcati de aici flyer-ul de prezentare a serviciilor de realizare de Prezentări profesionale în Power Point.
Dați click aici dacă sunteți în căutarea unui furnizor de cursuri de Power Point.
PROVOCAREA DE BUSINESS
Realizarea unor materiale profesionale de prezentare, fie că este vorba despre rapoarte anuale interne, fie de prezentări pentru evenimente deschise publicului, poate reprezenta o provocare pentru orice departament administrativ sau de marketing, indiferent de mărimea companiei.
Realizarea unei prezentări presupune prelucrare complexă de imagini, editare şi montare video; în plus, este necesară realizarea unor materiale care să reflecte în mod unitar imaginea companiei, păstrând în acelaşi timp atât o calitate ridicată (animaţii, grafică, imagini) cât şi atractivitate pentru auditoriu.
O prezentare de 50 de slide-uri poate deveni neatractivă dacă nu combină în mod profesionist informaţiile cu prezentarea acestora, prin includerea de animaţii grafice care să capteze atenţia şi să susţină discursul verbal.
Este puţin probabil că un singur angajat să deţină cunoştinţe dintre cele mai diverse, de la business management la montare video, de aceea, de multe ori, o prezentare trece pe la mai mulţi angajaţi, existând riscul că produsul final să nu reflecte nici fidel viziunea prezentatorului şi nici să nu aibă dinamismul şi claritatea pe care le poate furniza utilizarea instrumentelor complexe disponibile în program.
SOLUTIA R&I ETIC SOLUTIONS
Echipa R&I ETIC SOLUTIONS răspunde acestor preocupari, reunind mai mulţi furnizori de servicii complementare într-unul singur şi fiind capabilă să furnizeze soluţii complete (de la realizare design şi până la editare şi montare video) pentru realizarea de prezentări de calitate:
- Sinteza şi reformularea materialelor primite de la Beneficiar;
- Activitate proprie de cercetare a subiectului prezentat, pentru găsirea celor mai bune modalităţi şi instrumente de prezentare;
- Realizarea design-ului (template) care să se integreze atât în imaginea generală a companiei beneficiare cât şi în scopul final al prezentării;
- Prelucrarea tuturor materialelor (primite sau conţinut original) şi realizarea prezentării, respectând cerinţele Beneficiarului;
- Termene de execuţie adaptate necesităţilor şi flexibilitate în gestionarea proiectului (inclusiv furnizarea de servicii de management de proiect, atunci când este necesară comunicarea şi asigurarea unui flux informaţional eficient în relaţia cu mai mulţi angajaţi/departamente ale Beneficiarului)
DE CE SĂ ALEGETI R&I ETIC SOLUTIONS?
Minimizarea costurilor şi evitarea supradimensionării ■ Efectuarea unor sarcini punctuale, cu frecvenţă redusă sau aleatoare, din ariile de expertiză administrativă, comercială, de relaţii publice şi comunicare sau de resurse umane, nu justifică încărcarea schemei de personal şi alocarea de costuri salariale suplimentare; în plus, este dificilă găsirea unui candidat care să stăpânească la nivel profesionist toate aceste domenii, necesitând astfel adesea şi contractarea suplimentară a unui furnizor de terţă parte pentru unele sau toate activităţile din domeniile menţionate.
Customizare şi flexibilitate ■ R&I ETIC SOLUTIONS furnizează servicii punctuale (de exemplu, redactare instrucţiuni de lucru sau realizare prezentari profesionale) sau proiecte complexe ce îmbină servicii din domeniul resurselor umane (recrutare, evaluare, training) cu cel administrativ şi comercial, adaptându-se strict la nevoile companiilor beneficiare.
Cunoştinţe şi expertiză ■ Consultanţii R&I formează o echipă pluridisciplinară, cu experienţă individuală anterioară sau în cadrul companiei în domenii dintre cele mai diverse (servicii, FMCG, mass-media, BTL şi couponing, marketing, IT, asigurarea calităţii, resurse umane şi psihologie), şi având la activ proiecte complexe de natură administrativă şi comercială.