Skip to content
  • Despre noi
    • Misiune
    • Viziune
    • Strategie
    • Valori
    • Portofoliu
  • Training corporate (in-house și online)
    • Curs “Analiza si raportare profesionala” in Excel
      • Curs excel mediu-avansat
      • Curs Excel nivel începător-mediu
    • Curs “Prezentari profesionale in PowerPoint”
    • Training “ON THE JOB” Asistent Manager
    • Curs Comunicare scrisă eficientă în afaceri
    • Curs Relații publice și comunicare de criză
    • Training online (Live Webminars)
      • Cursuri online Microsoft Office Excel
        • Curs Excel online nivel începător-mediu
        • Curs excel online nivel mediu-avansat
  • Cursuri open online
  • Consultanță media
  • Servicii conexe
    • Proceduri
    • Fise post
    • Performanta
    • Prezentări profesionale în Power Point
  • Blog
  • Contact
GDPR
  • Politica privind cookies
  • Informare GDPR
  • Declaratie cookies
R&I Etic Solutions: cursuri personalizate Microsoft Office (Excel, PPT, Word); consultanta IT

R&I Etic Solutions: cursuri personalizate Microsoft Office (Excel, PPT, Word); consultanta IT

  • +40-732 445 132
  • office@eticsolutions.ro
  • 2B, Dimitrie Cantemir, Bucuresti
0
  • Despre noi
    • Misiune
    • Viziune
    • Strategie
    • Valori
    • Portofoliu
  • Training corporate (in-house și online)
    • Curs “Analiza si raportare profesionala” in Excel
      • Curs excel mediu-avansat
      • Curs Excel nivel începător-mediu
    • Curs “Prezentari profesionale in PowerPoint”
    • Training “ON THE JOB” Asistent Manager
    • Curs Comunicare scrisă eficientă în afaceri
    • Curs Relații publice și comunicare de criză
    • Training online (Live Webminars)
      • Cursuri online Microsoft Office Excel
        • Curs Excel online nivel începător-mediu
        • Curs excel online nivel mediu-avansat
  • Cursuri open online
  • Consultanță media
  • Servicii conexe
    • Proceduri
    • Fise post
    • Performanta
    • Prezentări profesionale în Power Point
  • Blog
  • Contact

CURS EXCEL ONLINE NIVEL INCEPĂTOR-MEDIU

Cursurile customizate de Microsoft Office Excel sunt susținute de Ramona Stan, Microsoft Office Specialist Master certificat, cu experiență de peste 10 ani în training și consultanță corporate (vezi recomandări pe pagina profesională a Trainerului).

Cursurile customizate online de Excel sunt organizate exclusiv pentru firme și se derulează în varianta LIVE WEBMINAR, pe una dintre platformele Microsoft Teams sau Zoom (în funcție de cerințele și capabilitățile tehnice ale Beneficiarului).

Cursurile de Excel customizate sunt organizate exclusiv pentru firme, se derulează la sediul acestora și se adresează unor categorii diverse de angajati, fiind adaptate necesităților de învățare și nivelului de pregătire a cursanților (nivel incepator, nivel mediu, nivel mediu-avansat, nivel avansat-expert).

Furnizăm cursuri de Excel pentru toate versiunile de Microsoft Office Excel (2003, 2007, 2010, 2013, 2016, Office 365), în baza unei programe personalizate (număr de ore, subiecte prezentate, limbă utilizare).


Ce înseamnă personalizare a trainingului?

ONLINE sau FAȚĂ ÎN FAȚĂ, modalitatea noastră de abordare nu s-a schimbat și “sala de training” a rămas aceeași. 


NU FACEM TRAINING INDUSTRIAL! Dacă sunteți în căutarea unui furnizor care să vă învețe angajații să lucreze în Excel după două zile de curs a câte 8 ore pe zi, atunci nu suntem furnizorul potrivit pentru organizația dumneavoastră.

Predarea se face în baza unei programe de 16-20 de ore/ grupă și pentru sesiuni zilnice de training de două până la maxim 5 ore/grupă/zi.

NU NE PLACE SĂ VORBIM CA TELEVIZORUL, NICI MĂCAR CÂND NE VEDEM EXCLUSIV PE ECRAN! Trainerul adaptează fișierele de lucru și complexitatea exercițiilor în funcție de: rezultatele evaluării inițiale, ritm învățare, cerințe speciale din partea cursanților.

NU FACEM CONCURS! Trainerul adaptează ritmul zilnic de predare, astfel încât cei care știu deja mai multe sau învață mai repede să nu se plictisească, iar cei care au nevoie de ajutorul trainerului să știe că se pot baza pe acesta pentru a rezolva cerințele exercițiilor.

NU NE PLACE COPY-PASTE, CHIAR DACĂ FOLOSIM SCREEN SHARING! Trainerul nu lucrează, ca regulă, cu share screen, ci cu “tabla virtuală”, fiecare cursant având astfel ocazia să intervină în procesul de învățare și să contribuie la identificarea soluției, și nu doar să învețe după dictare.

DAR

NE PLAC ÎNTREBĂRILE, CHIAR DACĂ ÎN ONLINE VEȚI ÎNVĂȚA SĂ VI SE MAI TAIE MICROFONUL CÂND VORBIȚI CÂT PENTRU TOATĂ GRUPA! Regula Trainerului este: “După primele 5 ore de training, aveți voie să mă întrebați orice despre Excel. Și dacă răspunsul la întrebare e interesant pentru toată lumea, îl transformăm în exercițiu”.

NE PLACE SĂ NE MAI AUZIM DUPĂ TRAINING , BA CHIAR ABIA AȘTEPTĂM SĂ REÎNTREGIM GAȘCA FAȚĂ ÎN FAȚĂ! Regula Trainerului este: “Ați încercat, ați întrebat, nu a ieșit și arde, rămân întotdeauna la un e-mail/telefon distanță și abia aștept să îmi dați o idee nouă pentru următorul training”.

NE PLACE LUCRUL ÎN ECHIPĂ! Trainerul nu se supără niciodată să își găsească “ajutoare” la training, pentru că știe că vă veți putea ajuta între voi după ce pleacă el și că nimic nu facilitează procesul de învățare mai bine decât postura celui care explică altora.

Flyer prezentare training customizat


Cui se adresează cursul de nivel începător-mediu?

  • angajaților care nu au utilizat până acum intensiv programul Excel
  • angajaților care trebuie să utilizeze programul Excel la nivel mediu și au nevoie de formalizare și/sau consolidare a cunoștințelor
  • angajaților care trebuie să înțeleagă și să fie capabili să utilizeze repetitiv anumite funcționalități ale programului Excel
  • angajaților care utilizează frecvent programul Excel și trebuie să fie capabili să efectueze rapid și fără erori operațiuni simple (introducere date, sortări și filtrări, prelucrări sintetice simple – sume, subtotaluri, functii simple)

După finalizarea cursului, participanții vor fi capabili să:

  • creeze și prelucreze tabele de dimensiuni variabile
  • facă diferența între formatarea datelor și valoarea acestora
  • corecteze erori de introducere a datelor
  • efectueze operațiuni de formatare (inclusiv formatări condiționate) și prelucrare a informațiilor
  • introducă formule de calcul (inclusiv funcții logice)
  • populeze câmpuri dintr-un tabel după chei de cautare, utilizând funcții de căutare (vlookup, lookup)
  • realizeze rapoarte sintetice simple (pivot table, subtotal)
  • formateze pentru imprimare (așezare în pagină, repetare cap de tabel, antet, subsol, logo, numerotare pagini)
  • automatizeze unele operațiuni repetitive (colorare celule după o condiție, calcule sintetice, consolidare date din mai multe foi de lucru, corectare erori de introducere)

Materiale de training

  • toate fișierele de lucru (exercițiile lucrate în timpul trainingului) cu rezolvări și explicații
  • 50 de lecții teoretice, cu printscreen-uri și explicații (în funcție de versiunea predată)
  • 40 de tutoriale video pentru versiunea nelocalizată (EN), împreună cu fișierele de lucru aferente
  • fișierele de lucru sunt customizate pentru fiecare proiect și pentru fiecare grupă, dacă este cazul, în cadrul aceluiași proiect

Module de training

Lecția 1 – Personalizarea interfeței de lucru (în funcție de versiune)

Interfața Microsoft Office Excel a cunoscut o modificare esențială începând cu versiunea Microsoft Office Excel 2007, prin introducerea conceptului de RibbonX, care modifică modul de apelare a funcționalităților programului.

Din păcate, chiar această îmbunătățire semnificativă a modului de comunicare cu utilizatorul, a făcut să pară mai puțin importante funcționalități care fie ajută utilizatorul să câștige timp (quick access toolbar, utilizarea de shortcut-uri, liste customizate), fie răspund la necesități de prelucrare complexe (filtru avansat, sortare customizată după liste sau după culori).

Subiecte abordate:

  • Customizarea meniurilor
  • Personalizarea barei rapide de instrumente (Quick Access Toolbar)
  • Personalizarea temei si paletei de culori – optiuni si utilitate
  • Modalitatea de afișare a meniurilor
  • Meniuri statice și meniuri dinamice (tab-uri contextuale)

Lectia 2 – Aranjarea foii de lucru

Pentru o prelucrarea eficientă a informațiilor, dar mai ales pentru lizibilitate, cursanții vor învăța cum să personalizeze foaia de lucru în funcție de necesități, efectuând rapid aceste operații și fără a pierde timp inutil.

Subiecte abordate:

  • Aranjarea informațiilor în pagină (aliniere și încadrare text, lipire celule, dimensiuni celulă)
  • Setarea dimensiunilor celulelor (potrivire lățime coloane, înălțime rânduri)
  • Inserarea și ștergerea celulelor
  • Aranjarea foilor de lucru în fișier
  • Lucrul cu foi de lucru grupate
  • Vizualizarea datelor („inghetarea” de randuri/coloane, impartirea ecranului in mai multe ferestre de lucru)
  • Comenzi rapide pentru selectarea datelor și/sau navigarea în foaia de lucru

Lectia 3 – Introducerea și formatarea datelor

De multe ori neglijată și, mai adesea, înțeleasă și aplicată eronat, introducerea corectă a datelor de diferite formate este esențială în prelucrarea ulterioară corectă a informațiilor în Excel.

Participanții vor învăța că există o diferență fundamentală între modul în care trebuie introduse și sunt recunoscute în Excel informațiile și modul în care acestea sunt afișate pe ecran, pentru diferite tipuri de informații: numere, date calendaristice, text.

În plus, vor învăța cum să identifice mai ușor anumite tipuri de informații, modificând formatarea celulelor în funcție de o condiție.

Subiecte abordate:

  • Formatarea și introducerea corectă a datelor de tip: numeric, data calendaristica, text
  • Crearea și utilizarea stilurilor de celule; utilitate
  • Realizarea de formate de afișare
  • Formatare condiționată a datelor (după valoare)

Lecția 4 – Copierea datelor și comenzi automate

Ce faci dacă trebuie să desparți în două coloane o coloană care conține nume și prenume? Cum copii în altă foaie de lucru informațiile dintr-o coloană ce conține formule? Cum completez o coloană de 200 de rânduri doar cu zile lucrătoare?

La acestea și alte întrebări va răspunde lecția dedicată copierii și automatizării operației de introducere de date în Microsoft Office Excel.

Subiecte abordate:

  • Umplerea automată a celulelor (activarea instrumentului de umplere)
  • Generarea unei serii întregi de date (numerice, calendaristice) pornind de la o singură intrare
  • Utilizarea noii opțiuni Flash Fill (utilitate și limite de utilizare la nivel mediu)
  • Opțiuni de lipire specială a informației (păstrarea rezultatului formulelor, copierea formatului de afișare)

Lecția 5 – Validarea datelor

După principiul “este mai bine să previi decât să combați”, programul Microsoft Office Excel furnizează un instrument puternic de validare ante- și post-factum a datelor introduse, contribuind la minimizarea erorilor de prelucrare.

Știați că Excel afișează doar primele 255 de erori de validare dintr-un tabel?

Subiecte abordate:

  • Validarea datelor de tip calendaristic
  • Validarea datelor de tip numeric
  • Validarea după liste derulante
  • Utilizarea instrumentului de validare a datelor pentru identificarea erorilor de introducere dintr-o bază de date existentă

Lecția 6 – Prelucrarea datelor in Excel

Puțină teorie despre baze de date – concepte fundamentale, tipuri de operații, opțiuni de compatibilitate la importul/exportul (d)în alte programe.

Subiecte abordate:

  • Combinarea informațiilor din mai multe foi de lucru (hyperlink-uri, consolidare date)
  • Preluarea informațiilor dintr-o foaie de lucru în altă foaie de lucru sau în alt fișier
  • Sortarea datelor după mai multe criterii de sortare
  • Sortarea datelor după culori
  • Sortarea datelor după liste personalizate
  • Opțiuni de filtrare (noutăți aduse de versiunile cele mai noi ale programului)

Lecția 7 – Reprezentarea grafică a datelor in Excel

O imagine face cât o mie de cuvinte! Într-un grafic poți să subliniezi elementele pozitive și să le “ascunzi” pe cele negative

Veți învăța cum să reprezentați corect diferite tipuri de informații.

Subiecte abordate:

  • Cum și de ce să selectez un tip corect de grafic pentru raportul meu?
  • Grafice…și grafice interesante (personalizarea graficelor, salvarea și reutilizarea șabloanelor de grafice)

Lecția 8 – Utilizarea funcțiilor in Excel

Fără îndoială că majoritatea cursanților au auzit de temutul VLOOKUP! Oare este atât de dificil de înțeles și aplicat?

Subiecte abordate:

  • Sintaxa funcțiilor în Excel – cum „citești” o funcție
  • Identificarea tipului necesar de funcție în prelucrarea datelor existente
  • Ce înseamnă și la ce folosește „înghețarea” referinței la o celulă
  • Tipuri de functii, operatii și functii simple
  • Verificarea pas cu pas a formulelor

Lecția 9 – Imprimarea datelor

Setarea pentru imprimare poate fi uneori o mare bătaie de cap, mai ales dacă este nevoie de mai multe tipuri de setări personalizate.

Veți învăța cum să personalizați pregătirea imprimării, prin inserarea de numere de pagină, antet și subsol, repetarea capului de tabel pe fiecare pagină.

Subiecte abordate:

  • Setarea paginii și aranjarea datelor pentru imprimare
  • Crearea de formate customizate de imprimare – utilitate și limite

Pentru a afla mai multe informații despre costurile și modalitatea de organizare a unui proiect de training customizat (online sau in-house) sau informații generale despre serviciile R&I ETIC SOLUTIONS, vă rugăm să ne contactați, fie direct la 0732 445 132/ marketing@eticsolutions.ro, fie utilizand formularul de contact de mai jos.


Contact

+40 732 445 132 office@eticsolutions.ro

GDPR

  • Politica privind cookies
  • Informare GDPR
  • Declaratie cookies

Training corporate

  • Curs “Analiză și raportare profesională” în Excel
  • Curs “Prezentari profesionale in PowerPoint”
  • Training “ON THE JOB” Asistent Manager
  • Curs Comunicare scrisă eficientă în afaceri
  • SUNTEM LIVE! Cursuri online (Excel, PPT, Word, Comunicare de afaceri)

RSS Cursuri gratuite

  • Cum stergi un sheet in Excel fara sa il selectezi, utilizand VBA?
  • Cum inserez un fisier .mp4 intr-o prezentare Power Point 2010?

R&I ETIC SOLUTIONS

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. Înainte de a continua navigarea pe www.eticsolutions.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul din Politica privind Cookies și Informare GDPR. Dacă NU ești de acord, poți modifica acum setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de cookies. Prin continuarea navigării pe www.eticsolutions.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Setare preferinte cookie-uriACCEPTA
Modificare setari confidentialitate

Acest site utilizează cookie-uri.


Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. Înainte de a continua navigarea pe www.eticsolutions.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul din Politica privind Cookies și Informare GDPR. Dacă NU ești de acord, poți modifica acum setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica privind Cookies. Prin continuarea navigării pe www.eticsolutions.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie.

NOTA: Aceste preferinte vor fi salvate doar pentru browserul si dispozitivul pe care il utilizati in acest moment.

Cookie-urile sunt mici fişiere de text ce pot fi utilizate de către site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficientă.

Legea stipulează că putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs., în cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs.

Acest site utilizează diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de către servicii părţi terţe care apar pe paginile noastre.

Puteți, în orice moment, să modificați sau să vă retrageți acordul din Declarația privind modulele cookie de pe website-ul nostru.

Lista cookies

Aflați mai multe despre cine suntem, cum ne puteți contacta și cum procesăm datele personale în Politica noastră de confidențialitate.

Când ne contactați în legatura cu consimțământul dvs., va rugam sa precizați ID-ul și data consimțamântului dat.

Consimţământul dvs. se aplică următoarelor domenii: eticsolutions.ro
Necessary Always Enabled

Cookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.

Non-necessary

PREFERINTE Cookie-urile de preferinţă permit unui site să îşi amintească informaţii care se modifică după modul în care se comportă sau arată site-ul, precum limba dvs. preferată sau regiunea în care vă aflaţi.

STATISTICI Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.

MARKETING Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.

NECLASIFICATE Cookie-urile neclasificate sunt cookie-uri în curs de clasificare, împreună cu furnizorii de cookie-uri individuale.